Kitálalt az egykori vásárló!

                                                  

Kitálalt az egykori vásárló!
Elmondta azt, amit SOHA nem mondhat el a vásárlás során!

1. Attól, hogy zárás előtt negyed órával már nem engedtek be a boltba, még nem fogom elfogadni, hogy a kiírt nyitvatartási rend csak tájékoztató jellegű. Gondolom reggel sem nyit ki annyival hamarabb...

2. Attól, hogy az előző tíz-húsz-száz vásárló idegesített, velem még nem kell flegmának, lekezelőnek lenned. Ha nem tetszik a szakma, akkor minek csinálod?

3. Nekem is van magánéletem, munkám, problémáim, lehetek feszült és ingerült. Ekkor nem akarok majd diskurálni, csak letudni a minimálisan elkerülhetetlen kommunikációt. Ilyenkor nem fogadom szívesen a "segíthetek valamiben" kérdéseket, pláne nem egy önkiszolgáló pultnál. Megoldom, tényleg. Ha kell segítség, majd kereslek, tényleg!

4. Értem, hogy utáljátok az önkiszolgáló kasszát, de annyival kényelmesebb, hogy nem kell kitennem a szalagra az óveszert a tej mellé, meg eltűrnöm, hogy a fenekemnek tolja a hátsó a kocsiját, keresgélni az elválasztót, stb. Én szeretem, és végülis azért van a bolt hogy megvegyem a dolgokat, nem a pedig a dolgozók jó közérzetének biztosítása érdekében.

5. Ha nem mértem le ami le kellene, az nem direkt volt. Hidd el, nem csak ez az egy bolt létezik, ahova járok, nem tudom észben tartani, hogy melyik boltban mit kell lemérni, és mit nem. Miért nem lehet a kasszánál pótolni a mérést?

6. Hogy miért nem olvastam el az XY dolgot amikor ki volt írva? Talán mert minden is ki van írva, több ezer dolog. Ma már egy boltba sem tudok úgy bemenni, hogy ne lenne minden sorban akciós valami, miközben figyelmeztetnek, hogy gyerekek kezébe ne kerüljön, és kisebb lett a doboz, és allergét tartalmaz, és az akció csak holnapig tart, és csak négy termék vásárlása esetén, stb stb. Ezeken felül még egy sajtcetli pluszban lehet hogy elkerüli a figyelmem. Ha ez fontos, akkor a többi nem az. Vedd le a többit, és észre fogom venni, ígérem!

7. Az üvegek betédíja külön történet. Miért rendezted úgy, hogy be kelljen menjek a boltba, ha vissza akarok vinni valami flakont? Nem biztos, hogy a te boltodban akarom levásárolni.

8. Ha már nincs önkiszolgáló kassza, akkor megtennéd, hogy nem teszel megjegyzést a vásárolt árura? Például "jó drága". Ha csacsogni szeretnék, akkor nem hiszem hogy egy bolti kasszázás lenne a legalkalmasabb erre.

9. Az nem segítség, hogy "ezek vannak", amikor valami után érdeklődök. Ezt látom én is, hogy ezek vannak.

10. Az sem túl nagy segítség, amikor olyasmit kapok, hogy "A műszaki osztályon lesz". Ha már nem tudtok a boltban egyértelmű azonosítási koordináta rendszert bevezetni, akkor ilyen értetlenkedés esetén az a minimum, hogy eljössz velem, és megmutatod, hogy hol van amit keresek.